---- ---- - Download Firefox 16.0.2 -- موسوعة علوم الحاسب: Download Firefox 16.0.2

Translate

أحدث المواضيع

الاثنين، 29 أكتوبر 2012

Download Firefox 16.0.2


بــــــــــسم الله الرحمن الرحيم


Download Firefox 16.0.2




متصفح Mozilla Firefox بسيط وسريع و حماية واكثر من رائع وغني عن التعريف ، منافس قوي لمتصفح انترنت اكسبلورر و يتميز بسرعة خياليه في التصفح للانترنت و يحتوي على مميزات مثل تنظيم الصفحات على شكل تابز في اعلى الصفحة وايضا دعم ميزة الأخبار الفورية RSS يحتوي فايرفوكس على مزايا كثيرة منها ميزة مانع النوافذ المنبثقة ،  ميزه علامات المواقع الحية ، وميزة الامتدادات ؛ لإضافة خصائص جديدة، ومع أن العديد من المتصفحات تحتوي على بعض تلك الميزات ، إلا أن فايرفوكس كان الأول الذي احتوى على كل هذه الخصائص وحظي بترحاب الجميع . و قد جذب فايرفوكس الانتباه كبديل عن متصفحات ويب أخرى كالمتصفح إنترنت إكسبلورر المدمج في نظام مايكروسوفت ويندوز وسفاري المدمج في نظام التشغيل ماك أو إس إكس الذي تنتجه شركة أبل كمبيوتر وهو متوافق مع كل اصدارات الويندوز .


The Web is all about innovation, and Firefox sets the pace with dozens of new features to deliver a faster, more secure and customizable Web browsing experience for all.
User Experience. The enhancements to Firefox provide the best possible browsing experience on the Web. The new Firefox smart location bar, affectionately known as the "Awesome Bar," learns as people use it, adapting to user preferences and offering better fitting matches over time.
Performance. Firefox is built on top of the powerful new Gecko platform, resulting in a safer, easier to use and more personal product.
Security. Firefox raises the bar for security. The new malware and phishing protection helps protect from viruses, worms, trojans and spyware to keep people safe on the Web.
Customization. Everyone uses the Web differently, and Firefox lets users customize their browser with more than 5,000 add-ons. 

Title:Firefox 16.0.2
Filename:Firefox Setup 16.0.2.exe
File size:17.39MB
Requirements:Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64
Languages:en-US
License:Open Source


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق